Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 euro.

Uwaga: Ilekroć w niniejszej specyfikacji mówi się  o "ustawie", rozumie się przez to ustawę

z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19/2004 poz.177

z późniejszymi zmianami, ostatnia zmiana Dz.U. nr 79/2006 poz.551). 

 

 

1.Zamawiający ;

   Gmina Nowosolna

   Urząd Gminy Nowosolna

   ul. Rynek Nowosolna 1 , 92-703 Łódź

   tel 0-42 6484108 , fax 0-42 6484119

   e-mail ; urzad@nowosolna.gminarp.pl

   internet : www. nowosolna.gminarp.pl

2.Tryb udzielenia zamówienia

   Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro

3.Opis przedmiotu zamówienia

   Dostawa  dla potrzeb zamawiajacego 5.000 ton (pięć tys. ton)  destruktu tj. produktu   

   powstałego z frezowania   remontowanych   nawierzchni asfaltowych składowanych

   na składowisku wykonawcy odległym  nie dalej niż  20 km od granic  gminy Nowosolna. 

   Odbiór destruktu ze składowiska wykonawcy nastąpi transportem  zamawiającego

   i w sposób określony przez zamawiającego   w terminie do 16 października 2006 roku.

   Załadunek destruktu na  transport zamawiającego nastąpi sprzętem wykonawcy. 

4.Termin wykonania zamówienia  do  30 września 2006 roku .

5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis  sposobu dokonywania  oceny

   tych  warunków:

   O udzielenie zamówienia mogą  ubiegać  się  wykonawcy, którzy :

   -posiadają uprawnienia do wykonywania remontów dróg,

   -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

   -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie zamówienia,

   -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia

   spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

   a/-oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art.22 ust.1  ustawy,

   b/-oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie

        art.24 ust.1 i 2 ustawy,

   c/-zezwolenie na prowadzenie działalności  gospodarczej z zakresu budowy dróg,

       wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 

   d/-oświadczenie, że wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków i opłat na rzecz 

        właściwego  urzędu skarbowego,

   e//-oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia 

        zdrowotne lub społeczne na rzecz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

  

 

 

 

   f/-aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca 

       jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności         

      gospodarczej, ważnej do minimum 31 października 2006 roku.

Uwaga - dokumenty określone w pkt.. c/ i f/ mogą być złożone w postaci oryginału lub kopii

               poświadczonej prze wykonawcę  za zgodność z oryginałem.

7.Informacja o sposobie porozumiewania  się zamawiającego z wykonawcami oraz

   przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazania osób uprawnionych

   do porozumiewania się z wykonawcami:

-        oświadczenia i dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający

i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faźem, Jeżeli oświadczenia lub dokumenty

zostały przesłane faxem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza

        fakt ich otrzymania. Protesty można składać tylko  pisemnie.

-        osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami  są :

             - w zakresie przedmiotu zamówienia - Jerzy Redzyński pokój nr 20 w siedzibie

               zamawiającego, tel. 0-42 6484108 w.26.

            -  w zakresie dokumentacji postępowania - Ignacy Pietrusewicz pokój nr 4

               w siedzibie zamawiajacego, tel 0-42 6484108 w.14.

8.Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

9.Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

10.Opis sposobu przygotowania oferty:

   Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

   Oferta zostanie przygotowana w języku polskim w formie pisemnej, pismem  

   maszynowym, komputerowym  lub czytelnym pismem odręcznym i podpisana przez

   osoby upoważnione do składania oświadczeń  woli.

   Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

   Cena oferty zostanie określona ceną brutto jednej tony destruktu złożonej na składowisku

   określonym w pkt.3 specyfikacji i obejmuje wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym

   warunki składowania i odbioru  określone w niniejszej specyfikacji

   Dokumenty wymienione w pkt.6  powinny być złożone w sposób uniemożliwiający

   ich  dekompletację. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane

   przez osobę uprawnioną , a na ostatniej stronie oferty powinna znaleźć się  adnotacja,

   że  oferta zawiera ______ stron ponumerowanych .

  Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do składania oświadczeń woli,

  do oferty musi być załączone upoważnienie podpisane przez osoby uprawnione.

11.Termin i miejsce składania ofert : 20  lipca 2006 roku godz 12.00

  w Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się na parterze w siedzibie zamawiającego.

12.Termin i miejsce otwarcia ofert :   20  lipca godz.13.00 w sali konferencyjnej

  Urzędu Gminy Nowosolna (sala nr1 na I piętrze w siedzibie zamawiajacego.

13.Sposób obliczenia ceny oferty:

   Cena  oferty jest ceną jednostkową  obliczoną na podstawie opisu przedmiotu 

   zamówienia. Cena oferty jest niezmienna przez cały okres obowiązywania oferty.

14.Waluta rozliczeniowa ; złoty polski

 

 

 

 

 

 

15. Opis kryteriów wyboru oferty i sposób oceny ofert:

     -kryterium oceny ofert :  cena  -  100%

     -sposób oceny ofert :

 

                      C  min

      Kn    =  -------------   x  100%

                      C  obn

 

      gdzie:   Kn         -  wskaźnik punktowy badanej oferty

                   n            -  numer kolejny badanej oferty

                   C min    -  najniższa cena oferty

                   C obn.   -  cena oferty badanej

    O wyższym miejscu rozpatrywanej oferty decyduje wyższy wskaźnik  "Kn".

    Wygrywa oferta, która osiągnie najwyższy wskaźnik  " Kn "

16.Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie zamawiającego , w terminie nie krótszym

    niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty , ale nie później

    niż przed upływem terminu związania ofertą.

17.Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia przez  wykonawcę zabezpieczenia

   należytego wykonania umowy.

18.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy:

    a/- Umowa  Nr IZP/ZP/7040/2/2006

    b/- Umowa zawarta pomiędzy Gminą Nowosolna - Urząd Gminy Nowosolna,

        ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703  Łódź  reprezentowaną przez Tomasza Bystrońskiego

        - Wójta Gminy Nowosolna  przy  kontrasygnacie Wandy Szczesek - Skarbnika

        Gminy Nowosolna a firmą  ______________ reprezentowaną przez ______________

        na dostawę 5.000 ton  destruktu

    c/- Umowa została zawarta w wyniku roztrzygnięcia postępowania o udzielenie 

        zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego na

        podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych

    d/- ustala się termin realizacji umowy na dzień 30 września 2006 roku

    e/- cena brutto jednej tony destruktu wynosi _________  złoty, jest cena jednostkową

        i obejmuje wszystkie składniki cenotwórcze tak jak to określono w Specyfikacji

        Istotnych Warunków Zamówienia. Cena ofertowa jest niezmienną przez cały czas

        obowiązywania umowy

    f/- Ustala się, że umowa została zrealizowana , jeżeli na podstawie kwitów "Wz"

        zamawiający pobrał ze składowiska wykonawcy 5.000 ton destruktu.

        Każdy kwit "Wz" musi być potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela

        zamawiającego

    g/- Ustala się zapłatę za dostarczany destrukt fakturami częściowymi po zrealizowaniu

        dostawy 2.000 ton i 4.000 ton destruktu ( każda faktura wystawiona za dostawę

        2.000 ton destruktu) oraz fakturę końcową po zrealizowaniu dostawy 5.000 ton

        destruktu (faktura za dostawę 1.000 ton destruktu). Każda faktura zostanie

        wystawiona po podpisaniu przez przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego

        protokółu częściowego odbioru dostawy oraz protokółu końcowego realizacji

        umowy.

     h/- ustala się, że termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia

        zamawiajacemu kompletu dokumentów upoważniających do zapłaty tj. faktury

        i protokółu odbioru.

     i/- zapłata za fakturę nastąpi przelewem na konto wykonawcy nr __________________.

 

   j/- w przypadku niewywiązania się z umowy dostawy, wykonawca zapłaci kary umowne

       w wysokości 1,0% wartości brutto niezrealizowanej umowy. Sposób obliczenia kary 

       umowne :  ilość niedostarczonego destruktu w tonach  odniesiona do umownej ilości

       5.000 ton  X  cena ofertowa brutto za jedną tonę destruktu  X  ilość dni zwłoki.

   k/- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowi  integralna część umowy.

19. Wykonawcy przysługuje w toku postępowania prawo do składania protestów

      w formie pisemnej, nie przysługuje natomiast prawo do składania odwołań i skarg.

20. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

21.Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie

     art.67 ust.1 pkt 7 ustawy.  

22. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

23. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

24. Zamawiający nie przewiduje powierzenia wykonania przez wykonawcę zamówienia

      lub jego części podwykonawcom.

25. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej można uzyskać

      w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Urzędu

      Gminy Nowosolna.

26. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Łódź   12.07.2006

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________                                            ________________________

       Pieczątka adresowa firmy                                                          Miejscowość, data

 

 

 

 

 

 

                                                          O F E R T A

 

Ja, ____________________________________  działający w imieniu firmy

 

______________________________________________________________

nawiązując do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 12.07.2006

oferuję wykonanie zamówienia publicznego " Dostawa dla potrzeb zamawiającego

5.000 ton (pięć tys. ton) destruktu tj. produktu powstałego z frezowania remontowanych

nawierzchni dróg asfaltowych na składowisku wykonawcy odległym nie dalej niż 20 km

od granic gminy Nowosolna" za cenę jednostkową brutto  __________ zł / tonę

(słownie________________________________________________________ zł / tonę).

Cena całkowita zamówienia stanowi iloczyn ceny jednostkowej i ilości dostawy.

Oferowana cena jest wyliczona zgodnie z postanowieniami SIWZ.

Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z SIWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy  niezbędne informacje do przygotowania oferty.

Oświadczamy, że uważamy się związanymi niniejszą ofertą  przez okres wskazany w SIWZ

Oferta została złożona na  ________ ponumerowanych stronach.

 

 

 

 

 

 

                                                                _______________________________________

                                                                 Podpisy i pieczątki imienne osób uprawnionych

                                                                  do składania oświadczeń woli w imieniu firmy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________                                     _________________________

       Pieczątka adresowa firmy                                                        Miejscowość, data

 

 

 

 

 

 

 

                                            O Ś W I A D C Z E N I E

 

Na podstawie art. 22 ust.1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień

publicznych  oświadczamy, że :

1/.  Posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej związanej

      z budowa i remontami dróg,

2/. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem  

     technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3/. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

     zamówienia,

4/. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

                                           _______________________________________

                                                   Pieczątki i podpisy osób uprawnionych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________________________                         _________________________

       Pieczątka adresowa firmy                                              Miejscowość , data

 

 

 

 

 

 

 

                                     O Ś W I A D C Z E N I E

 

 

W imieniu firmy ______________________________________________

oświadczam , że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie

zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia

29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

 

 

                                   ______________________________________

                                            Pieczątki i podpisy osób uprawnionych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________                        ____________________________

     Pieczątka adresowa firmy                                               Miejscowość, data

 

 

 

 

 

 

 

                                         O Ś W I A D C Z E N I E

 

 

Niniejszym oświadczam, że podmiot, do którego reprezentacji jestem upoważniony:

* a/  nie zalega z opłatami należnych składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne

        w _________________________________________________________________

                                 ( nazwa i adres właściwego oddziału ZUS lub KRUS )

* b/ uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

       płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.

 

* - niepotrzebne  skreślić 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           ______________________________________

                                                                  Pieczątki i podpisy osób uprawnionych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________________                                  _________________________

        Pieczątka adresowa firmy                                                       Miejscowość , data 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  O Ś W I A D C Z E N I E

 

Niniejszym oświadczam, że  podmiot, do którego reprezentacji jestem upoważniony: 

*    a/  nie zalega z opłatami należnych  podatków i opłat na rzecz

           _________________________________________________________

                          (nazwa i adres właściwego Urzędu Skarbowego)

*    b/ uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 

          płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.

 

*   - niepotrzebne skreślić 

 

 

 

 

 

 

                                                          ________________________________________

                                                                  Pieczątki i podpisy osób uprawnionych