Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 euro.
Uwaga: Ilekroć w niniejszej specyfikacji mówi się o "ustawie", rozumie się przez to ustawę
z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19/2004 poz.177
z późniejszymi zmianami, ostatnia zmiana Dz.U. nr 79/2006 poz.551).
1.Zamawiający ;
Gmina Nowosolna
Urząd Gminy Nowosolna
ul. Rynek Nowosolna 1 , 92-703 Łódź
tel 0-42 6484108 , fax 0-42 6484119
e-mail ; urzad@nowosolna.gminarp.pl
internet : www. nowosolna.gminarp.pl
2.Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro
3.Opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dla potrzeb zamawiajacego 5.000 ton (pięć tys. ton) destruktu tj. produktu
powstałego z frezowania remontowanych nawierzchni asfaltowych składowanych
na składowisku wykonawcy odległym nie dalej niż 20 km od granic gminy Nowosolna.
Odbiór destruktu ze składowiska wykonawcy nastąpi transportem zamawiającego
i w sposób określony przez zamawiającego w terminie do 16 października 2006 roku.
Załadunek destruktu na transport zamawiającego nastąpi sprzętem wykonawcy.
4.Termin wykonania zamówienia do 30 września 2006 roku .
5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
-posiadają uprawnienia do wykonywania remontów dróg,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a/-oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy,
b/-oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art.24 ust.1 i 2 ustawy,
c/-zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej z zakresu budowy dróg,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/-oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat na rzecz
właściwego urzędu skarbowego,
e//-oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne lub społeczne na rzecz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
f/-aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej, ważnej do minimum 31 października 2006 roku.
Uwaga - dokumenty określone w pkt.. c/ i f/ mogą być złożone w postaci oryginału lub kopii
poświadczonej prze wykonawcę za zgodność z oryginałem.
7.Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazania osób uprawnionych
do porozumiewania się z wykonawcami:
- oświadczenia i dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający
i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faźem, Jeżeli oświadczenia lub dokumenty
zostały przesłane faxem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza
fakt ich otrzymania. Protesty można składać tylko pisemnie.
- osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami są :
- w zakresie przedmiotu zamówienia - Jerzy Redzyński pokój nr 20 w siedzibie
zamawiającego, tel. 0-42 6484108 w.26.
- w zakresie dokumentacji postępowania - Ignacy Pietrusewicz pokój nr 4
w siedzibie zamawiajacego, tel 0-42 6484108 w.14.
8.Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
9.Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
10.Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta zostanie przygotowana w języku polskim w formie pisemnej, pismem
maszynowym, komputerowym lub czytelnym pismem odręcznym i podpisana przez
osoby upoważnione do składania oświadczeń woli.
Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cena oferty zostanie określona ceną brutto jednej tony destruktu złożonej na składowisku
określonym w pkt.3 specyfikacji i obejmuje wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym
warunki składowania i odbioru określone w niniejszej specyfikacji
Dokumenty wymienione w pkt.6 powinny być złożone w sposób uniemożliwiający
ich dekompletację. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane
przez osobę uprawnioną , a na ostatniej stronie oferty powinna znaleźć się adnotacja,
że oferta zawiera ______ stron ponumerowanych .
Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do składania oświadczeń woli,
do oferty musi być załączone upoważnienie podpisane przez osoby uprawnione.
11.Termin i miejsce składania ofert : 20 lipca 2006 roku godz 12.00
w Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się na parterze w siedzibie zamawiającego.
12.Termin i miejsce otwarcia ofert : 20 lipca godz.13.00 w sali konferencyjnej
Urzędu Gminy Nowosolna (sala nr1 na I piętrze w siedzibie zamawiajacego.
13.Sposób obliczenia ceny oferty:
Cena oferty jest ceną jednostkową obliczoną na podstawie opisu przedmiotu
zamówienia. Cena oferty jest niezmienna przez cały okres obowiązywania oferty.
14.Waluta rozliczeniowa ; złoty polski
15. Opis kryteriów wyboru oferty i sposób oceny ofert:
-kryterium oceny ofert : cena - 100%
-sposób oceny ofert :
C min
Kn = ------------- x 100%
C obn
gdzie: Kn - wskaźnik punktowy badanej oferty
n - numer kolejny badanej oferty
C min - najniższa cena oferty
C obn. - cena oferty badanej
O wyższym miejscu rozpatrywanej oferty decyduje wyższy wskaźnik "Kn".
Wygrywa oferta, która osiągnie najwyższy wskaźnik " Kn "
16.Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie zamawiającego , w terminie nie krótszym
niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty , ale nie później
niż przed upływem terminu związania ofertą.
17.Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
18.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy:
a/- Umowa Nr IZP/ZP/7040/2/2006
b/- Umowa zawarta pomiędzy Gminą Nowosolna - Urząd Gminy Nowosolna,
ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź reprezentowaną przez Tomasza Bystrońskiego
- Wójta Gminy Nowosolna przy kontrasygnacie Wandy Szczesek - Skarbnika
Gminy Nowosolna a firmą ______________ reprezentowaną przez ______________
na dostawę 5.000 ton destruktu
c/- Umowa została zawarta w wyniku roztrzygnięcia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
d/- ustala się termin realizacji umowy na dzień 30 września 2006 roku
e/- cena brutto jednej tony destruktu wynosi _________ złoty, jest cena jednostkową
i obejmuje wszystkie składniki cenotwórcze tak jak to określono w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. Cena ofertowa jest niezmienną przez cały czas
obowiązywania umowy
f/- Ustala się, że umowa została zrealizowana , jeżeli na podstawie kwitów "Wz"
zamawiający pobrał ze składowiska wykonawcy 5.000 ton destruktu.
Każdy kwit "Wz" musi być potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela
zamawiającego
g/- Ustala się zapłatę za dostarczany destrukt fakturami częściowymi po zrealizowaniu
dostawy 2.000 ton i 4.000 ton destruktu ( każda faktura wystawiona za dostawę
2.000 ton destruktu) oraz fakturę końcową po zrealizowaniu dostawy 5.000 ton
destruktu (faktura za dostawę 1.000 ton destruktu). Każda faktura zostanie
wystawiona po podpisaniu przez przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego
protokółu częściowego odbioru dostawy oraz protokółu końcowego realizacji
umowy.
h/- ustala się, że termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia
zamawiajacemu kompletu dokumentów upoważniających do zapłaty tj. faktury
i protokółu odbioru.
i/- zapłata za fakturę nastąpi przelewem na konto wykonawcy nr __________________.
j/- w przypadku niewywiązania się z umowy dostawy, wykonawca zapłaci kary umowne
w wysokości 1,0% wartości brutto niezrealizowanej umowy. Sposób obliczenia kary
umowne : ilość niedostarczonego destruktu w tonach odniesiona do umownej ilości
5.000 ton X cena ofertowa brutto za jedną tonę destruktu X ilość dni zwłoki.
k/- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowi integralna część umowy.
19. Wykonawcy przysługuje w toku postępowania prawo do składania protestów
w formie pisemnej, nie przysługuje natomiast prawo do składania odwołań i skarg.
20. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
21.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie
art.67 ust.1 pkt 7 ustawy.
22. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
23. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
24. Zamawiający nie przewiduje powierzenia wykonania przez wykonawcę zamówienia
lub jego części podwykonawcom.
25. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej można uzyskać
w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Urzędu
Gminy Nowosolna.
26. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca.
Łódź 12.07.2006
___________________________ ________________________
Pieczątka adresowa firmy Miejscowość, data
O F E R T A
Ja, ____________________________________ działający w imieniu firmy
______________________________________________________________
nawiązując do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 12.07.2006
oferuję wykonanie zamówienia publicznego " Dostawa dla potrzeb zamawiającego
5.000 ton (pięć tys. ton) destruktu tj. produktu powstałego z frezowania remontowanych
nawierzchni dróg asfaltowych na składowisku wykonawcy odległym nie dalej niż 20 km
od granic gminy Nowosolna" za cenę jednostkową brutto __________ zł / tonę
(słownie________________________________________________________ zł / tonę).
Cena całkowita zamówienia stanowi iloczyn ceny jednostkowej i ilości dostawy.
Oferowana cena jest wyliczona zgodnie z postanowieniami SIWZ.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z SIWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się związanymi niniejszą ofertą przez okres wskazany w SIWZ
Oferta została złożona na ________ ponumerowanych stronach.
_______________________________________
Podpisy i pieczątki imienne osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu firmy
_____________________________ _________________________
Pieczątka adresowa firmy Miejscowość, data
O Ś W I A D C Z E N I E
Na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
publicznych oświadczamy, że :
1/. Posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej związanej
z budowa i remontami dróg,
2/. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3/. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4/. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
_______________________________________
Pieczątki i podpisy osób uprawnionych
______________________________ _________________________
Pieczątka adresowa firmy Miejscowość , data
O Ś W I A D C Z E N I E
W imieniu firmy ______________________________________________
oświadczam , że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
______________________________________
Pieczątki i podpisy osób uprawnionych
____________________________ ____________________________
Pieczątka adresowa firmy Miejscowość, data
O Ś W I A D C Z E N I E
Niniejszym oświadczam, że podmiot, do którego reprezentacji jestem upoważniony:
* a/ nie zalega z opłatami należnych składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne
w _________________________________________________________________
( nazwa i adres właściwego oddziału ZUS lub KRUS )
* b/ uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.
* - niepotrzebne skreślić
______________________________________
Pieczątki i podpisy osób uprawnionych
_______________________________ _________________________
Pieczątka adresowa firmy Miejscowość , data
O Ś W I A D C Z E N I E
Niniejszym oświadczam, że podmiot, do którego reprezentacji jestem upoważniony:
* a/ nie zalega z opłatami należnych podatków i opłat na rzecz
_________________________________________________________
(nazwa i adres właściwego Urzędu Skarbowego)
* b/ uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.
* - niepotrzebne skreślić
________________________________________
Pieczątki i podpisy osób uprawnionych