Urząd Gminy

Nowosolna

 

Zameldowanie decyzją administracyjną

Edycja nr 3

Z dnia 01 lutego 2018r.

 

Podstawa prawna:

Ustawa o ewidencji ludności  z dnia 24.09.2010 r. (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 657.)

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywania obowiązku meldunkowego   (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2411)

- Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (tj. z 2017r. poz. 1257)

 

Miejsce załatwienia sprawy:

Łódź, Rynek Nowosolna 1, Urząd Gminy Nowosolna, II piętro, pok. nr 16, tel. 42-616-45-26

 

Wymagane dokumenty:

1. druk zgłoszenia zameldowania na pobyt stały lub czasowy bez potwierdzenia pobytu przez właściciela lokalu

2. dowód osobisty (do wglądu)

 

Sposób załatwienia sprawy:

wydanie decyzji

 

Opłaty:

opłata skarbowa – 10 zł

 

Czas załatwienia sprawy:

dwa miesiące, z możliwością przedłużenia

 

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Wójta Gminy Nowosolna.