Urząd Gminy Nowosolna |
Zameldowanie decyzją administracyjną |
Edycja nr 3 |
Z dnia 01 lutego 2018r. |
Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności z dnia 24.09.2010 r. (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 657.)
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywania obowiązku meldunkowego (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2411)
- Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. z 2017r. poz. 1257)
Miejsce załatwienia sprawy:
Łódź, Rynek Nowosolna 1, Urząd Gminy Nowosolna, II piętro, pok. nr 16, tel. 42-616-45-26
Wymagane dokumenty:
1. druk zgłoszenia zameldowania na pobyt stały lub czasowy bez potwierdzenia pobytu przez właściciela lokalu
2. dowód osobisty (do wglądu)
Sposób załatwienia sprawy:
wydanie decyzji
Opłaty:
opłata skarbowa – 10 zł
Czas załatwienia sprawy:
dwa miesiące, z możliwością przedłużenia
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Wójta Gminy Nowosolna.