Podstawa prawna:

Ordynacja podatkowa z dnia 29 08 1997 r (Dz. U. z 2005r Nr 8 poz. 60 tekst jednolity z późn. zm.) art. 67a, art. 67b

Miejsce załatwienia sprawy:

Łódź, Rynek Nowosolna 1; Inspektor d/s. księgowości podatkowej; pok. 14 II piętro, tel. (42) 616-45-24 lub (42) 616-45-00 i wew. 524

Sposób załatwienia sprawy:

decyzja, dostarczana za pośrednictwem poczty

Wymagane dokumenty:

  1. podanie o zastosowanie ulgi wraz z załącznikami tj.: zaświadczeniem z banku prowadzącego rachunek bieżący o stanie środków, dokumenty potwierdzające aktualną sytuację finansową podatnika (np. sprawozdania, bilans, księgi podatkowe, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o zaległościach, dokumenty świadczące o wielkości sprzedaży usług). W przypadku przedsiębiorców wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie podmiot ubiegający się o pomoc otrzymał w ciągu 3 ostatnich lat poprzedzających dzień wystąpienia z wnioskiem o udzielenie ulgi. Podmiot ubiegający się o pomoc inną, niż pomoc de minimis, jest zobowiązany do przedstawienia podmiotowi udzielającemu pomocy informacji o otrzymanej pomocy publicznej, zawierającej w szczegółach dane o dacie jej udzielenia, podstawie prawnej, formie i przeznaczeniu Art.37 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. Nr 123 poz.1291)

Opłaty:

nie pobiera się

Czas załatwienia sprawy:

do 30 dni.

Inne informacje:

wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w płatności rat w/w podatków lub stwierdzenie zaległości (na wniosek podatnika).

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Wójta Gminy Nowosolna. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.